מייק פנס מגיש: שיעור בעברית – "להפוך את אמריקה"

    יש אפשרות אמיתית להשפיע על התוצאות" אמר פנס, "אני קורא לכל הבוחרים האמריקנים בישראל להירשם בהקדם, כדי שיוכלו לאחר מכן להצביע ולהשפיע
    איתי גדסי 1 Comment on מייק פנס מגיש: שיעור בעברית – "להפוך את אמריקה"

    הסיסמה של המועמד לנשיאות ארה"ב טראמפ היא "להפוך את אמריקה לגדולה שוב", המועמד להיות סגן הנשיא מייק פנס פנה לישראלים בתרגום לעברית "להפוך את אמריקה גדולה שוב"

    סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס
    סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, במהלך מסע הבחירות
    יש אפשרות אמיתית להשפיע על התוצאות" אמר פנס, "אני קורא לכל הבוחרים האמריקנים בישראל להירשם בהקדם, כדי שיוכלו לאחר מכן להצביע ולהשפיע
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    המועמד הרפובליקני לתפקיד סגן הנשיא, המושל מייק פנס, קיבל הלילה שיעור בעברית במטוסו – ושלח דרישת שלום לבוחרים בישראל

    אם מישהו חיפש נקודה ישראלית נוספת במערכת הבחירות האמריקנית, הוא קיבל אותה הלילה ממושל אינדיאנה מייק פנס – המיועד לתפקיד סגן נשיא ארה"ב אם טראמפ יזכה בנשיאות.

    פנס הצטלם הלילה עם כמה שלטים בשפה העברית ובשפה האנגלית, במסגרת קמפיין הבחירות של המפלגה בישראל.

    המושל, שזכה לשיעור מקוצר בעברית מאחד מיועציו, ביקש לשלוח ברכה לישראלים ואמר כי הוא מכיר את המספר הגדול של הישראלים בעלי זכות ההצבעה בארה"ב: "יש אפשרות אמיתית להשפיע על התוצאות" אמר פנס, "אני קורא לכל הבוחרים האמריקנים בישראל להירשם בהקדם, כדי שיוכלו לאחר מכן להצביע ולהשפיע".

    על אחד השלטים שהחזיק נכתב תרגום מילולי של סיסמת הבחירות של טראמפ – להפוך את אמריקה גדולה שוב – ועל השלטים האחרים נכתב הסלוגן הישראלי. בשלט נוסף שהחזיק פנס נכתב "יהודים בעד טראמפ".

    פנס, שנחשב לאחד מידידי ישראל הקרובים ביותר בהנהגה האמריקנית וזוכה להערכה רבה בקהילות היהודיות בארה"ב, התייחס לשיטת הבחירות החדשה שמאפשרת לאזרחי ארה"ב להצביע מכל מקום בעולם – אך רק מי שיירשם באמצעות האינטרנט עד לסוף החודש יוכל בסופו של דבר להצביע במהלך החודש הבא.

    פנס אף בירך את אנשי המפלגה הרפובליקנית בישראל ואת צוות הקמפיין ואמר כי "אני מבקש להודות לכל אנשי הקמפיין שלנו ולחזק אותם", כלשונו.

    פנס, המיועד לתפקיד סגן הנשיא, ביקר בישראל לפני כשנה וחצי ונועד לפגישות עם ראשי המפלגה הרפובליקנית בישראל. הוא נחשב לידיד קרוב של ישראל והגן על לא פעם במהלך תקופת כהונתו של הנשיא אובמה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלואי ויבחר טראמפ לנשיאות